torsdag den 8. oktober 2009

Navigare necesse est - så til søs!


Nej, jeg er ikke stået til søs, selv om muligheden bød sig i Montignac.



Disse fartøjer kunne lejes




og så "Up the lazy River.." eller "I en robåd til Kina" eller blot "Sejle op ad åen" - nej så meget har jeg da fattet at det, der tilbydes er en tur NED ad flo'en.
Men jeg beholdt begger fø'er på landjorden, det med kanosejlads
har siden jeg med en hel 9.klasse besejlede Odense å i silende regn
aldrig sagt mig det helt store -
vabler giver det osse!

5 kommentarer:

  1. Det ser da ellers besnærende ud, sådan en lille kanotur. Men jeg var nok også blevet på landjorden.

    Kærlig hilsen
    Jeannette Mariae ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg gad godt men gerne med selskab :-) vi kunne være fulgtes ad :-)

    SvarSlet
  3. ja, og med to gøende hunde i stavnen!!

    SvarSlet
  4. Haha, men i solskin må det da være herligt at sidde i en fransk kano :-)

    Dejligt at læse om, hvad du oplever, Lone!

    SvarSlet