tirsdag den 10. november 2009

Hjemturen - en måned er gået.



Et rast - når man rejser med hunde, skal der holdes kvalitetspauser - en gåtur er vederkvægende for såvel fir- som tobenede. Her er vi i Auvergne, oppe i 8-900 meters højde og de karakteristiske vulkanbjerge ses i det fjerne. Et smukt område - også.



en smuk rasteplads med en sø. Der var flere ude at fiske, og området kalder på en tur.




hovsa - der var vist en lille forglemmelse.. nå, pyt



 
på modsatte side af søen er der også smukt...




i Carspach, hvor Janne bor. Koldere 9 grader - mod 16 i det sydlige, da jeg lettede i morges .




Så går det hjemad. Men når lige at registrere at Bager Beck (fra Odense)  åbenbart har filialer her også.



Så er det Tyskland - - når jeg kommer hjem, vil jeg klippes - og det blev jeg!
Uuh allerede ved at være mørkt.
Jeg takker alle læsere - og lader bloggen stå, kig hvis I planlægger en tur til Dordogne/Perigord - og den fortsættes næste år.

1 kommentar:

  1. Åhhh där vill Maja springa speciellt nu ,när jag mår som en kratta :))
    Hon har nu packat väskan.Kommer inom kort :))
    Kram Jenny

    SvarSlet